fredag 28 juni 2013

Buzzar Nestlé

Jag är en Buzzador. Detta innebär att jag får prova produkter (utan kostnad), dela med mig av information kring produkten och även ge gratis exemplar av produkten till andra.
Det som är bra är att min åsikt ska vara ärlig, inte påhittad för att passa företaget.
Just nu så buzzar jag Min frukt från Nestlé. Gogumman älskar frukt så det passar oss utmärkt!


Min Frukt är god mosad frukt och bär till mellanmålet eller som en dessert. Lämplig för barn från 6 mån. Perfekt på utflykten, till lunchlådan eller till en lugn fruktstund. Visst kan man tycka att lite frukt kan jag väl passera själv. Men hur kul ser ett mosat äpple ut efter en timme? Nestlés frukt är förpackad på ett sådant sätt att den håller sig... länge!
Detta trots att den innehåller 100% frukt och INGA tillsatser!

Jag brukar även blanda Min frukt med gröten. Blir ett gott och NYTTIGT alternativ till sylt. Min frukt innehåller inget tillsatt socker eller sötningsmedel. 

Skulle du vilja bli Buzzador?
Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Kattguld):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=SE&refstr=Kattguld 

Du kan också skicka ett e-post meddelande med texten: Sweden Kattguld  till register@buzzador.com eller SMS: Buzzador Kattguld  till 72323 så får du inloggningsuppgifter direkt. Vid första inloggningen får du komplettera din profil så att det går att välja ut rätt kampanjer för dig.

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com/se?refstr=Kattguld
 

1 kommentar: