tisdag 2 april 2013

Bilder

Min sambo är allt bra söt. Jag åkte i väg till Volvo i dag medan sambon å Gogumman skulle ut å gå en sväng. När jag kom hem så satt följande lapp på våran garagedörr...


Å när jag sedan kommer in i trappuppgången så hittar jag denna...


Undrar vad grannarna tänker när de kommit in i trappen, hehehe!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vidare så börjar pelargonerna växa i sina krukor...


Å det betyder bara en sak....

 
...Nu är det vår!!!
 
Fotona tillhör pysventil.blogspot.se
 

5 kommentarer:

  1. sådant förgyller vardagen :) och jag tror att alla som såg de där lapparna log en smula :)
    jag skrev just om att våren är på väg fast det går sakta, så jo, den är på väg :)
    Sv: vad hemskt med stackars vovven, hoppas att den blev hittad, jo, det är viktigt att ha hundarna fast på något vis i bilen
    kramar

    SvaraRadera
  2. Vad gulligt gjort.
    Det är klart att det är våren som är på väg. Det vittnar ju både lapparna och blommorna om. Blink..
    Kramar i massor finaste du / Jane

    SvaraRadera
  3. Vilken man!!

    SvaraRadera