lördag 16 februari 2013

Tös med åsikter



4 kommentarer:

  1. HALLÅ !!!
    Vad kul att du hittade in till mig.
    Jag och gubben har tänkt på dig ska du veta.
    Vad underbart att du har fått en bebis.
    Mina döttrar är snart 18 och 20 år. Tänk vad tiden går fort.
    Jag skall läsa igenom din blogg ordentligt i kväll.
    Dunder kramar i massor / Jane

    SvaraRadera
  2. Ja, det är ljuvligt med lillpluttan! Svårt att förstå att åren gått så pass att dina barn är 18 och 19 år nu!! :))) Jag har inte bloggat så länge så det finns inte så mycket att läsa ännu :) Kram

    SvaraRadera
  3. Men guuu Vännen vilken sööööt dotter du har!!!!! <3
    Hon är allt bra lik dig!!
    Hur bor du numera? Med sambo, barn i hus?
    Och missemånsen Leo. Är det han som är missen?
    Hade otroligt roligt & mysigt åt det du berättade om katten!
    Minns att han var uppe höögt på ett skåp, med en plastpåse i munnen, om jag inte minns fel?:-) Önskar så att jag kunde ha katt själv.
    Drömde häromnatten att jag skulle dela med 3 tjejer och vi skulle ha katten 3 veckor vardera. Om bara husläkerskan kunde garantera att jag inte får ett dödligt astmanfall, så som min pappa fick, så kanske jag skulle palla att ha katt om jag sprejade mig rejält med kortison och luftrörsvidgande. För över 6 år sen skrevs det om att ett botemedel var på G mot främst kattallergi, men sen blev det dödstyst om saken. jag mejlade en av forskarna, men fick inget svar:-( Ville höra hur långt de ev hade kommit. Man skulle bara behöva 1 enda spruta i armhålan och i en lymfkörtel. Finns det liv så finns det hopp. Måste avrunda och äta lite. Jättejättekul att kunna läsa hos dig igen. jag ska kolla in dina fina tavlor senare. Må allra bäst & kramelikramar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepps, söt som bara den är hon :)
      Leo är fortfarande lilla älsklingsmissen.
      Han har aldrig haft plastpåsar i munnen, men du tänker nog på när han snattade en kompostpåse med räkskal och hoppade med hela påsen i munnen ner på golvet och ilade i väg, snabb som en vässla :)

      Jag har hört att sådana där allergisprutor, iaf mot hundar, finns på marknaden redan! KRAM

      Radera