lördag 23 februari 2013

Inte utan min dotter

I mars ska vi på besök på två olika dagisar. Usch, jag vill inte att Gogumman ska gå på dagis. Eller i grundskola, gymnasie, högskola, gifta sig osv. Hon ska ju bara vara med mig, har jag tänkt ;) Vi två lallandes livet ut hand i hand. Jag tar hand om henne å torkar hennes dreggel nu och hon tar hand om mig och torkar mitt dreggel senare! Myyyyyyyyyyyyyyyyys!

Hennes pappa har tänkt att hon aldrig ens får dejta pojkar, men jag kan släppa lite på den punkten för barnbarn vore ju mysigt! ;) Jag, gogumman å gogummansgumma/gubbe... härligt! Tre är en pakt!



6 kommentarer:

  1. Fniss, ungefär sådär går mina tankar också...kramis Diana

    SvaraRadera
  2. Go morgon ...ja vi har väl alla olika smak, men tur är väl det :) åh jag gillade ditt inlägg här med solstolarna längtar efter SOL! ja ang detta inlägget så tänker vi nog alla så jag bara hör på min yngsta dotter som är 28år o fått sitt första barn en son då ...hon säger samma som du :/ ja som mamma till 3 så kan jag lova att man längtar efter sina barn ofta även nu då dom är vuxna ...barnbarnen är liksom efterrätten av sina egna godingar ....önskar dig en ljuvlig söndag å kram

    SvaraRadera
  3. :) härligt inlägg :) visst är det så man känner :)
    nu har jag två småvovvar och de växer ju liksom aldrig ifrån mig och det känns jättebra :)
    kram

    SvaraRadera
  4. Jag höll ju på att dö när min äldsta dotter presenterade sin första pojkvän för mig.
    Bara tanken på att dom skulle pussas och ännu värre kanske kyssas med tungan HUA !
    Men nu så har hon en pojkvän som är 23år och har en egen lägenhet på Odenplan. Så nu väntar jag bara på att bli mormor och det ser jag väldigt fram emot. Haha
    Kramar i massor finaste du / Jane

    SvaraRadera
  5. Gahh, mina är 14 och 13 och jag fasar för den dag de flyttar hemifrån! Tänk så mysigt när de var små och tyckte att jag var alldeles fantastisk! ;-)

    SvaraRadera
  6. Man är väl ganska klyven i den tanken. Dels så vill man att dom aldrig ska växa upp,ha sex!! (hemska tanke!) flytta hemifrån osv.
    Dels så vill man att de ska prova sina vingar o finna att de bär och snälla,snälla flytta aldrig hem igen!
    Nu äter vi det vi vill,tittar på vad vi vill på tv utan att bli senilförklarad, slipper skjutsa hit o dit,och allt det andra...
    Det är så mysig när de hälsar på och så skönt när de åker,,,
    Men barn har man hela livet, bara i olika faser!

    SvaraRadera