fredag 14 december 2012

Välkommen

Sitter här, mitt i natten, efter att ha vaknat av min dotters djungelvrål och därefter tillgodosett hennes behov (mättat den stora hungern).

Passar på att skriva ett litet välkomstmeddelande till eventuell bloggbesökare :)
Vi får se hur det blir med bloggandet. Jag hade en gång i tiden en hemsida (på den tiden det inte fanns bloggar). Slutade med den för ett antal år sedan. Känner nu ett behov av att göra något... mer än att vara mammaledig.
Min mamma tyckte att jag skulle starta en blogg då hon anser mig vara pysslig, och visst vore det unikt att skaffa en blogg om pyssel? Hehe!
Fast vaddå, vem har sagt att man måste vara unik?

Nåja... vi får se vad detta leder till! Tror att jag mer kommer skriva av mig lite. Jag vet dock med säkerhet att jag kommer uppskatta att du lämnar ett avtryck i fall du kikar in.
Tackar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar